Freeman o roli w „Hobbicie”

05Lu11

Martin Freeman w jednym z ostatnich wywiadów wypowiadał się na temat swojej roli Bilbo Bagginsa w „Hobbicie” Petera Jacksona. Reżyser obrazu musiał znacznie zmienić grafik zdjęć, aby aktor mógł zagrać w produkcji.

https://i0.wp.com/www.shuttervoice.com/wp-content/uploads/2010/10/Martin-Freeman1.jpg

– Początkowo musiałem odmówić twórcom „Hobbita”, ponieważ miałem już w planach zdjęcia do drugiego sezonu „Sherlocka”, które będziemy kręcili w środku roku. Odmówiłem z bardzo ciężkim sercem, ponieważ taką propozycję otrzymuje się ten jeden raz w życiu – opowiadał Freeman. – Chciałem pracować przy obu projektach naraz, niestety było to niemożliwe. Bardzo miłe było to, że Jackson zmienił plan filmowania jedynie dla mojej obecności na planie – dodał.

Aktor stwierdził też, że największym minusem przy pracy nad ekranizacji powieści J. R. R. Tolkiena jest opuszczenie domu i przeprowadzka do Nowej Zelandii.

nowepogloski



No Responses Yet to “Freeman o roli w „Hobbicie””

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

