Michelle Rodriguez o „Maczecie”

26List10

Dziś do polskich kin wchodzi najnowszy obraz Roberta Rodrigueza, twórcy „Sin City”. „Maczeta”, w której obsadzie znalazło się miejsce dla takich gwiazd jak Danny Trejo, Steven Seagal, czy Robert De Niro, została nakręcona bardzo efektownie. Michelle Rodriguez, która również wystąpiła w filmie, w wywiadzie dla Stopklatki opowiadała między innymi o pracy na planie.

https://nowepogloski.files.wordpress.com/2010/11/machete_poster_by_chadtrutt-d2zqsu5.jpg

Gram Luz, to bardzo ciekawa, trochę tajemnicza postać, o której dowiadywałam się coraz więcej dopiero na planie. Moja bohaterka bardzo troszczy się o innych, irytuje ją niesprawiedliwość – powiedziała o swojej roli aktorka znana między innymi z serialu „Zaubieni” i „Avatara”.

https://i1.wp.com/gfx.filmweb.pl/ph/07/55/420755/203303.1.jpg

A jak pracowało jej się z resztą obsady i reżyserem? Steven Seagal to mój ziom! To była niezła jazda, bo dorastałam oglądając filmy ze Stevenem Seagalem, widziałam ich chyba z pięćdziesiąt! Natomiast praca z Robertem Rodriguezem jest niesamowita. Jest kilku reżyserów w Hollywood, których zawsze podziwiałam. Oni kręcą filmy na ostrzu samurajskiego miecza, łamią konwencje. Uwielbiam ludzi, którzy łamią konwencje, a Rodriguez zdecydowanie do nich należy – opowiadała Michelle.

Cały wywiad przeczytasz tutaj.



No Responses Yet to “Michelle Rodriguez o „Maczecie””

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

