Nolan zdradza tajniki „Incepcji”

25List10

Reżyser filmu „Inception”, Christopher Nolan, odpowiedział na najczęściej zadawane przez jego fanów pytania. Dodatkowo prezentujemy oficjalny plakat, który nie został wykorzystany podczas kampanii reklamowej najnowszego działa Nolana.

https://i0.wp.com/img.stopklatka.pl/wydarzenia/71000/71700/71700-01.jpg

Czy „Incepcja” opowiada o tworzeniu filmów? Cobb jest reżyserem, Ariadne scenarzystką, Eames scenografem, Saito producentem a Fischer publicznością.
Christopher Nolan: Nie było moją intencją robienie filmu o tworzeniu filmu, ale skłaniałem się ku procesowi tworzenia, który jest mi znany.

Czy dzieci Cobba w końcówce filmu są nadal częścią snu?
Dzieci mają pod koniec inne ubrania. I rosną. Pracowaliśmy z dwoma różnymi parami dzieci.

Czy bączek przestaje się kręcić pod koniec filmu?
Ważne jest to, że Cobb nie patrzy na bączek. Nie obchodzi go to.

Czy używa pan wieloznaczności jako narzędzia w opowiadaniu historii by upewnić się, że film ma więcej niż jedną odpowiedź?
Ależ nie, ja mam odpowiedź.

https://i2.wp.com/gfx.filmweb.pl/ph/99/45/259945/87531.1.jpg

nowepogloski



No Responses Yet to “Nolan zdradza tajniki „Incepcji””

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

