Nowe odcinki „True Blood” są naprawdę zaskakujące

18List10

Alexander Skarsgård, gwiazda serialu „True Blood”, podczas swojej wizyty w Polsce udzielił wywiadu dla Tomu Klutury. Aktor opowiada między innymi o trzeciej serii serialu i zdradza małe tajemnice nowych odcinków.

https://i1.wp.com/gfx.filmweb.pl/ph/92/64/399264/182721.1.jpg


Zanim zaczęliśmy kręcić pierwszy sezon, przeczytałem pierwszych pięć książek Charlaine. Myślałem, że mi jakoś pomogą zanurzyć się w oryginalnym świecie, zrozumieć jego prawa i lepiej poznać bohatera, którego miałem zagrać. Ale kiedy dostałem scenariusze pierwszych odcinków, nagle zobaczyłem, że znacznie różnią się one i fabułą, i konstrukcją postaci od tego, co napisała Charlaine – powiedział Skarsgård.

Myślę , że cała seria dostarczy widzom sporo zabawy. Moja postać przechodzi bardzo interesujące koleje, a scenariusz jest naprawdę zaskakujący. No i w paru odcinkach mogłem sobie pogadać po szwedzku – mówił.

A co z nowymi odcinkami? Za dwa miesiące zaczynamy kręcić czwartą, a ja nie mam pojęcia, co będzie dalej. I to mi się podoba – stwierdził.

Cały wywiad przeczytać można tutaj.

Ostatnią rolą Skarsgårda był Jack w produkcji „13”, gdzie główne role zagrali Jason Statham i Mickey Rourke.

nowepogloski



No Responses Yet to “Nowe odcinki „True Blood” są naprawdę zaskakujące”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

