Freeman: Nie byłem fanem Tolkiena

12List10

Martin Freeman w ostatnim wywiadzie mówił o swoim grafiku pracy nad „Hobbitem” i o tym, jak dostał rolę.

https://i1.wp.com/www.arbuturian.com/wp-content/uploads/2010/08/freeman4.jpeg


Znam już mój rozkład pracy. Zaczynam w styczniu, potem będę miał przerwę podczas wakacji na nakręcenie drugiego sezonu „Sherlocka”, gdzie gram Watsona.  We wrześniu wracam do Nowej Zelandii z zamiarem dokończenia ekranizacji „Hobbita” – mówił aktor.

Nie byłem wcześniej fanem Tolkiena, jestem nim teraz. Kilka tygodni temu próbowałem po raz pierwszy założyć włochate stopy Bilba, a także uszy. Chociaż moje są już wystarczająco duże – żartował.

Kilka razy spotkałem się z Peterem Jacksonem w lutym i wysłałem mu kasetę z moim testowym wyglądem Bilba. Odpowiedział Del Toro, mówiąc, że zostałem wybrany do tej roli, bez względu na to, co pisze w internecie – zakończył Freeman.

No Responses Yet to “Freeman: Nie byłem fanem Tolkiena”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

