Barry Pepper o „True Grit”

11List10

Pod koniec grudnia tego roku do kin w Stanach Zjednoczonych wejdzie nowy western braci Coen – „True Grit”. Jeden z członków gwiazdorskiej obsady, Barry Pepper, opowiedział o tej interesującej produkcji.

https://i1.wp.com/www.joblo.com/posters/images/full/true-grit-large-poster.jpg


Nigdy nie widziałem oryginału (obraz będzie przeróbką starej wersji – red.), ale teraz zostałem poproszony, aby przeczytać scenariusz – powiedział aktor. W „True Grit” przypadła mu rola ‚Lucky’ Neda Peppera. Myślałem, że to jakiś rodzaj castingu, żeby Pepper zagrał Peppera. Przeczytałem scenariusz i stworzyłem charakter. Dopiero później obejrzałem oryginał. Byłem bardzo wdzięczny, że sam mogłem wykreować postać. I zdaje mi się, że przez cały czas miałem głowę w piasku, nie wiedząc, że w oryginale Peppera zagrał Robert Duvall – mówił.

http://diaryofaspecialgirl.files.wordpress.com/2010/05/unknown.jpg

A co z pracą na planie i resztą obsady? To była cudowna okazja, żeby współpracować z braćmi Coen i spotkać mojego starego kolegę jeszcze z planu „Szeregowca Ryana” – Matta Damona. Jeśli chodzi o Jeffa Bridgesa… Każdy ci powie, że to niesamowity gość – stwierdził.

Cały artykuł w języku angielskim można przeczytać tutaj.

nowepogloski



No Responses Yet to “Barry Pepper o „True Grit””

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

