Ian McKellen w roli żebraka

04List10

W nietypowej sytuacji znalazł się dziś sir Ian McKellen, znany głównie z trylogii „Władcy Pierścieni” jako Gandalf. Podczas przerwy w próbie kostiumowej spektaklu „Czekając na Godota” w Melbourne podeszła do niego kobieta i… Wrzuciła dolara do położonego na ziemi jego melonika!

https://nowepogloski.files.wordpress.com/2010/11/mckellen2_1633700c.jpg

To zdjęcie jest najprawdopodobniej stylizowane

https://nowepogloski.files.wordpress.com/2010/11/mckellen_1633697c.jpg

Przysiadłem sobie przy tylnich drzwiach Teatru Komedii, aby zaczerpnąć świeżego powietrza, a u stóp położyłem mój melonik. Widząc starego, zaniedbanego mężczyznę, którego opuściło szczęście, przechodząca kobieta zapytała: Potrzebujesz pomocy, bracie? I włożyła dolara do mojego kapelusza – relacjonował po zdarzeniu McKellen.

Mam nadzieję, że widzowie w Melbourne będą równie hojni – dodał. Dolar, którym został obdarzony znajduje się obecnie nad lustrem w jego garderobie. To mój szczęśliwy talizman – stwierdził aktor.

Źródło: telegraph.co.uk

nowepogloski



No Responses Yet to “Ian McKellen w roli żebraka”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

