Kącik śmiechu: Część 4

25Wrz10

W tym tygodniu zakończenie historii PARTY CAT.

https://i0.wp.com/nedroid.com/imagesb/partycat04.gif

– Cześć. Możemy porozmawiać?
– Czy chciałbyś porozmawiać o impr…
– Chodzi o imprezy. Ostatnio poczułem, że twoje imprezy nie są ?. Ale nie obawiaj się, mamy dziś imprezę, więc możesz się trochę poduczyć.
– Posłuchaj, nie chcę dziś imprezy. Chcę po prostu obejrzeć film i się zrelaksować, w porządku?
– Brzmi to nieźle, ale planowałem tę imprezę od miesiąca. Więc… Możesz się zrelaksować na imprezie!

 

https://i0.wp.com/nedroid.com/imagesb/partycat05.jpg

– Halo, czy to kontrola zwierząt?
– Z kim rozmawiasz?
– Hmm.. Imprezka?
– Dobrze, ponieważ jestem gotowy.
– Nie, nie. Wiesz co? Kończę z tym. To mój dom i nie będziemy mieli już żadnych imprez.
– To sprytne. Mamy imprezę dzisiaj. I jutro. I na zawsze.
– Bądź posłuszna. Lubię imprezy!

https://i1.wp.com/nedroid.com/imagesb/partycat06.gif

– Dobra, Party Cat, to jest to. Żadnych imprez więcej.
– Tak, więcej imprez. Tak wiele więcej imprez.
– Nie chciałem tego robić, ale zmusiłeś mnie do tego…
– Co jest za drzwiami? Impreza?
– Aj, w porządku, rozumiem to! Pójdę sobie. Ale popełniłeś olbrzymią pomyłkę dziś, mój przyjacielu. Zadzwoń, jeśli zmienisz zdanie.
– Zrobiliśmy to! Party Cat zniknął! Zrobiliśmy to!
– Tak. Powinniśmy to uczcić.

No Responses Yet to “Kącik śmiechu: Część 4”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

