Kącik Śmiechu: Część 2

11Wrz10

Znów kawały. W tym tygodniu również komiks PARTY CAT. Przedstawiamy karykaturę Kazimierza Kutza. Zapraszamy do dalszej części.

https://i2.wp.com/www.karykatury.galeriaobrazow.pl/karykatury/karykatury_9.jpg


Brudas

Baca na hali do juhasa:
Wielkanoc idzie, idź się wykąp w strumieniu.
Juhas poszedł, po chwili wraca zaaferowany:
– Baco, baco, kożuch mi ukradli!
Jak ukradli?
No nie mam.
Minął rok, baca znów do juhasa:
Wielkanoc idzie, idź się wykąp w strumieniu.
Juhas poszedł, po chwili wraca zaaferowany:
Baco, baco, kożuch się znalazł!
A gdzie był?
Pod koszulą!

A co by było… ?

W wagoniku kolejki na Kasprowy turysta konwersuje z góralem:
Baco, a co by było, gdyby ta lina się urwała?
A to by było… trzeci roz w tym tygodniu...

Kulinarne zagadki

Co panu podać? – pyta uprzejmie kelner spóźnionego gościa.
Zjadłbym frytki.
Strasznie mi przykro, ale nie mamy już ziemniaków.
A to nie szkodzi, zjem z chlebem.

Jedno pytanie

Znudzony profesor podczas egzaminu mówi do kiepsko przygotowanego studenta:
Zadam tylko jedno pytanie wyciągające. Jak pan odpowie, to pan zdał. Jeśli nie – to dwója. Ile liści jest na tym drzewie za oknem?
3487 – odpowiada bez zająknienia student.
Jak pan to policzył? – pyta zdumiony profesor.
A to już jest drugie pytanie.

Praktyczne myślenie

Do baru wchodzi mężczyzna. Zamawia piwo, wypija je. Zagląda do swojej kieszeni. Krzywi się niemiłosiernie. Zamawia kolejne piwo, znowu je wypija i zagląda do kieszeni. Operację te powtarza kilkakrotnie. Zaintrygowany barman pyta:
Przepraszam pana najmocniej, ale dlaczego za każdym razem po wypiciu piwa zagląda pan do kieszeni?
Mam tam zdjęcie żony. Kiedy zaczyna mi się podobać, to znak, że za dużo wypiłem i pora wracać do domu.

PARTY CAT

https://i0.wp.com/nedroid.com/imagesb/partycat01.gif

– Wstawaj!Wstawaj!Wstawaj!
– Dzień dobry, Party Cat! Czy to nie może czas na śniadanie?
– Nie. To czas na imprezę.

https://i0.wp.com/nedroid.com/imagesb/partycat02.gif

– Hej. Załóż na siebie swoje imprezowe ubrania. To czas na imprezę.
– Znowu? Ale właśnie imprezowaliśmy…
– Tak, ale ja znów mam na to ochotę!
– No dobrze, w porządku.

https://i0.wp.com/nedroid.com/imagesb/partycat03.gif

– Impreza. Impreza. Impreza. Impreza.
– Jeśli teraz poimprezujemy, czy później zostawisz mnie w spokoju?
– Zróbmy imprezę i przkonajmy się.

Dalsza część „Party Cat” w czwartym numerze

No Responses Yet to “Kącik Śmiechu: Część 2”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

