Totti myślał o zakończeniu kariery

24Lip10

Legenda AS Romy, Francesco Totti, myślał o zakończeniu swojej kariery sportowej po zakończeniu minionego sezonu. Wpływ na to miał okropny faul, którego Totti dopuścił się w finale Pucharu Włoch na zawodniku Interu Mediolan, Mario Balotellim.

https://nowepogloski.files.wordpress.com/2010/07/francesco-totti.jpg?w=300

Francesco Totti w barwach reprezentacji Włoch


Zawodnik obejrzał czerwony kartonik i został wykluczony z gry, po tym jak brutalnie i z premedytacją kopnął przeciwnika.

Po tym, co się stało, rozważałem zakończenie kariery – powiedział Totti. Co wpłynęło na jego decyzję, aby jeszcze nie kończyć swej przygody z piłką? Porozmawiałem z ważnymi dla mnie ludźmi i zmieniłem zdanie – tłumaczył napastnik. Zrozumiałem, że futbol to moja pasja – dodał.

Teraz czuję ogromne zaufanie ze strony klubu. Wszyscy, którzy tu działają, oddają klubowi całe serce, aż przyjemnie jest w nim pracować. Jednak walka co roku o mistrzostwo kraju jest bardzo trudna – zakończył Totti.



No Responses Yet to “Totti myślał o zakończeniu kariery”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

