Kolejne opóźnienie ekranizacji Hobbita

05Maj10

Wciąż nieznana jest data rozpoczęcia prac na planie zdjęciowym ekranizacji słynnej powieści J. R. R. Tolkiena – Hobbita. Według ostatnich doniesień pojawiły się kolejne opóźnienia.


„Zdjęcia miały ruszyć w kwietniu, a ja nawet nie dostałem kontraktu” – powiedział sir Ian McKellen, który w Hobbicie, podobnie jak w trylogii Władcy Pierścieni wcieli się w rolę Gandalfa.

Zatem kiedy ruszą prace na planie zdjęciowym? „Dopiero kilka dni temu odezwano się do mnie z wytwórni i obecnie jesteśmy na etapie negocjacji. Wybieram się do Nowej Zelandii, gdzie osobiście porozmawiam z Guillermo del Toro i Peterem Jacksonem (reżyser i producent wykonawczy filmu – red.), może wówczas poznam szczegóły” – zdradził sir McKellen.

A co aktor sądzi o scenariuszu? „Przeczytałem scenariusz, a w każdym razie fragment, który mi przysłano. Uważam, ze jest bardzo spójny i udany. Partie Gandalfa są naprawdę wspaniałe. Szkoda, że wciąż pozostajemy w zawieszeniu” – opowiada aktor.

No Responses Yet to “Kolejne opóźnienie ekranizacji Hobbita”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

