„Ab Aeterno” – ocena, download i wywiad

24Mar10

Po słabym odcinku 06×08 „Lost” przyszedł czas na epizod poświęcony Richardowi Alpertowi – mężczyźnie, który od ponad stu lat mieszka na wyspie i nie starzeje się. „Ab Aeterno” spotkał się wyłącznie z pozytywnymi opiniami fanów, które ja podzielam. Tymczasem aktor wcielający się w rolę Richarda, Nestor Carbonell udzielił wywiadu, którego streszczoną wersję przedstawiam. Wszelkie spoilery dotyczące dziewiątego odcinka wycięte.


Co sądzisz o historii Richarda, o jego życiu, i perypetiach na wyspie?
( …) Podoba mi się to, że Alpert jest silnie powiązany z mitologią wyspy, ale jednocześnie poznaliśmy jego uczucia. Każdy może się identyfikować z tym bohaterem, bo tu chodzi o miłość do drugiej osoby. Wszystkie rozterki Richarda, jego decyzje – zarówno te dobre, jak i te złe – wiążą się właśnie z miłością. Cisze się że ta historia była pełna emocji, bo inaczej nikt by nie mógł identyfikować się z nieśmiertelnym bohaterem. To było dobre posunięcie ze strony scenarzystów, aby w taki sposób przedstawić jego historię.

Dowiedzieliśmy się też wielu rzeczy o Jacobie i Facecie w Czerni. Czy wyspa jest czyśćcem?
To kolejny wspaniały element scenariusza. Dowiedziałem się wielu rzeczy o moim bohaterze, a także dostałem odpowiedzi dotyczące najważniejszych tajemnic wyspy i całego serialu. Ale jeśli sądzicie, że już wszystko jest jasne, to powiem wam, że czekają nas dalsze odpowiedzi. Wyspa jest czyśćcem w tym sensie, że Jacob sprowadza na nią ludzi, aby mogli zacząć wszystko od nowa i odkupić swoje winy. (…)

Teraz trwają prace nad finałem?
Tak. Czekam na scenariusz ostatniego odcinka. Z jednej strony, cieszę się że wkrótce poznamy zakończenie, ale jest też smutek. To była wspaniała podróż, nie spodziewałem się czegoś takiego. Jestem wdzięczny że mogę grać taką postać i że dostałem taki wspaniały odcinek. To dla mnie błogosławieństwo.

Odcinek pobrać można tutaj, lub tutaj. Tu do obejrzenia trailer i Sneak Peek epizodu dziesiątego.

Źródło: darlton.pl



No Responses Yet to “„Ab Aeterno” – ocena, download i wywiad”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

