Wywiad, trailer i centryczność

06Mar10

Wywiad z Jorge Garcią, czyli Hugo z serialu Lost.

To już ostatni sezon Lost. Czy jest ci przykro z tego powodu?
Jeszcze nie. Nadal dobrze się bawimy i doceniamy to co mamy. Chyba będzie mi smutno dopiero podczas kręcenia odcinków finałowych. Czy będę płakać? O tak, zdecydowanie.

Gdybyś dostawał dolara za każdym razem gdy ktoś pyta cię o zakończenie serialu, czy byłbyś teraz bogatszy od Hurleya?
Nie, jeszcze nie. Hurley wygrał bardzo dużo pieniędzy na loterii. Ludzie nie wierzą że my nie mamy pojęcia jak zakończy się serial.

Czy to dlatego że scenarzyści nie ufają aktorom?
Jest pewna grupa ludzi którzy wiedzą dokładnie jak to wszystko się zakończy. Nie wiem czy scenarzyści nam nie ufają, ale my nawet nie pytamy. Przyzwyczailiśmy się do tego, że nie mamy pojęcia co się dzieje. Dla mnie to fajne wyzwanie aktorskie.

Gdybyś mógł zastąpić słowo „stary” jakimś innym, to jakie byś wybrał?
Już teraz często zastępuje je słowem „człowieku”.

Czy już zacząłeś podlizywać się J.J. Abramsowi żeby obsadził cię w swoim następnym projekcie?
Nie, ale wiem że często obsadzał znajomych aktorów w swoich projektach. Dobrze mieć takiego kumpla. Nie nazwałbym tego podlizywaniem się, ale naprawdę podziwiam jego talent i umiejętność pracowania nad tyloma projektami na raz.

Jak pracowało się nad pierwszym odcinkiem serialu?
Kiedy latem, przed premierą serialu, zaczęliśmy pracę na planie byliśmy bardzo podekscytowani bo wiedzieliśmy że ten serial różni się od wszystkich innych. Żaden inny serial nie miał odcinka w którym większość dialogów była w języku koreańskim.  Mieliśmy nadzieję że widzom spodoba się serial bo wiedzieliśmy że pierwszy odcinek jest bardzo dobry. Chcieliśmy dowiedzieć się czy innym spodoba się to, co spodobało się nam.

Czy ucieszyłeś się na wieść że serial kręcony jest na Hawajach?
Tak, zawsze marzyłem aby mieszkać na Hawajach. Kiedy dostałem tę pracę i dowiedziałem się że kręcimy pierwszy odcinek, nie miałem nawet scenariusza. Wiedziałem tylko że serial stworzył J.J. Abrams i że pracujemy na Hawajach. Nie miałem więcej pytań.

Z kim z obsady przyjaźnisz się poza planem?
Ostatnio często widzimy się z Kenem (Leungiem) bo on mieszka blisko mnie. Czasami popilnuje mojego psa, kilka razy jechaliśmy razem samochodem do pracy.

Czy za 10 lat będziesz jeździł na spotkania fanów Lost?
Możliwe. Mam nadzieję że będę tak zajęty, że nie znajdę czasu na większość takich zjazdów. Dzięki Lost miałem okazje zwiedzić miejsca, w których wcześniej nie byłem. Bardzo przeżyłem wyjazd do Rzymu, bywałem na zjazdach w różnych krajach. Każda okazja by podróżować jest dobra.

Czy boisz się o swoją karierę?
Nie. Jestem spokojny bo nie muszę od razu szukać nowej pracy. Mam czas aby zastanowić się nad moim następnym projektem i nie muszę martwić się o płacenie czynszu.

A gdy dostałeś pracę w Lost martwiłeś się o ten czynsz?
Moja poprzednia praca, przed Lost, skończyła się przed Bożym Narodzeniem i od kilku miesięcy zastanawiałem się co zrobić. Nie chciałem wrócić do pracy w księgarni. Kiedyś pracowałem w Borders.

Co tam robiłeś?
Na początku pracowałem w dziale z muzyką.

Sprzedawałeś płyty  Celine Dion?
Tak, to było w czasie gdy popularny był utwór „Because You Loved Me”. Sprzedawałem mnóstwo świątecznych  płyt Kennyego G i Andrea Bocelli. Potem stałem się asystentem kierownika. Szkoliłem nowych pracowników, ale zabrakło mi czasu gdy zacząłem pojawiać się na przesłuchaniach i w reklamach.

To chyba księgarnia Borders chętnie cię znowu przyjmie, gdyby coś nie wyszło ci z aktorstwem?
Chyba odpuszczę sobie karierę w handlu detalicznym.

Kolejny odcinek Lost zatytułowany „Dr. Linus” będzie poświęcony postaci jednej z najbardziej złożonych postaci serialu – Bena Linusa. Zatem co nam przyniesie? Nowy trailer można zobaczyć tu.

Oto tytuły i „centryczność” kolejnych kilku odcinków (małe spoilery):

6×08 „Recon” (Sawyer)
6×09 „Ab Aeterno” (Richard)
6×10 „The Package” ( Jin/Sun)
6×11 „Happily Ever After”(Desmond)
6×12 „Everybody Loves Hugo” (Hurley)

Źródło: darlton.pl



No Responses Yet to “Wywiad, trailer i centryczność”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

