Kolejny wywiad, kolejny odcinek

10Lu10

Jorge Garcia, czyli ukochany przez fanów Hurley z Lost, udzielił wywiadu dla NY Magazine w którym opowiada o  Gwiezdnych Wojnach, o szóstym sezonie LOST oraz wyjaśnia dlaczego Hugo nagle stał się taki szczęśliwy.


Czy ta scena, w której dowiedzieliśmy się że są dwie linie czasowe, jest najbardziej szokującym momentem serialu?
To był ważny moment, ale chyba przebić mogą go sceny w których Jack i Kate spotykają się poza wyspą oraz kiedy dowiadujemy się że przed katastrofą Locke był sparaliżowany. Dwie oddzielne linie czasowe nie były dla mnie aż tak szokujące bo miałem dużo czasu aby przygotować się na taką możliwość. Kiedy zobaczyłem pierwszy raz że Kate i Jack są poza wyspą, to nie mogłem dojść do siebie.

Przed premierą tego sezonu, fani zastanawiali się czy rozbitkowie obudzą się na wyspie czy w samolocie który się nie rozbije. Mało kto spodziewał się, że obie opcje są prawidłowe. Kiedy ty dowiedziałeś się prawdy?
Mniej niż tydzień przed kręceniem tych scen. Powiem ci jak jest teraz. We wtorek mamy zacząć kręcić  pierwsze sceny czternastego odcinka, a ja nadal nie mam planu i scenariusza. Zazwyczaj dostajemy scenariusze dwa lub trzy dni wcześniej. Może dziś dostanę przesyłkę bo chcę wiedzieć czy jutro idę do pracy.

W tej innej rzeczywistości Hurley wydaje się być najszczęśliwszym facetem na świecie….
Zdecydowanie tak! Dopiero w późniejszej części sezonu zobaczymy co się dzieje z Hurleyem poza wyspą, ale już we wcześniejszych odcinkach zobaczymy sceny które nas naprowadzą na to co się wydarzy. Takim odcinkiem w pełni poświęconym Hurleyowi jest odcinek dwunasty. Zobaczymy w nim odmienione życie Hugo. Poprzednio jego sukces finansowy przynosił pecha innym – ludzie umierali a on zarabiał na jakiś umowach o ubezpieczenie. Jego bogactwo brało się z nieszczęścia innych, a teraz będzie dokładnie na odwrót.

Wygląda na to, że Jacob bardzo interesuje się Hurleyem.
Podoba mi się to. Przypomina mi to sceny w których Obi-Wan Kenobi objawił się Lukowi Skywalkerowi i poradził mu co ma robić. Bardzo podobały mi się te sceny.

Hurley prawie stał się głosem rozsądku wśród naszych rozbitków. Jack robi co chce, a Sawyer jest po prostu wkurzony. Hurley bardziej teraz przypomina przywódcę.
Na pewno w tym sezonie częściej wychodzi przed szereg. Częściej niż przedtem.

Skoro już wspomniałeś o „Gwiezdnych Wojnach,” w piątym sezonie Hurley chce napisać scenariusz „Imperium Kontratakuje” z kilkoma zmianami. Przecież ten film jest świetny, po co nanosić w nim zmiany?
Jejku, nie wiem czy chciałbym zmieniać coś w tym filmie. Jest najlepszą częścią z całej trylogii. Bardzo podobało mi się zakończenie. Uwielbiam gdy Hurley mówi coś o „Gwiezdnych Wojnach”. Podobało mi się gdy Jack uspokoił cierpiącą na astmę Shannon a Hurley stwierdził że zachował się wtedy jak rycerz Jedi. Te jego teksty są świetne.

Czy oglądałeś jakieś odcinki LOST kilka razy?
Właśnie skończyłem oglądać pierwszy sezon. Oglądam odcinki i rozpamiętuję niektóre momenty – czasami na planie było beznadziejnie, czasami trudno. Pamiętam że ostatnia scena pierwszego sezonu rozwścieczyła wielu fanów. Moja dziewczyna cieszyła się że gdy zaczęła oglądać LOST, sezony już były na DVD i nie musiała długo czekać aby dowiedzieć się co jest w tym bunkrze.

My jednak wolimy szokujące sceny raz na tydzień. Czekamy w napięciu co będzie dalej.
Staliśmy się pewnym wydarzeniem. Ludzie rozmawiają w środy o tym co wydarzyło się w poprzednim odcinku i to jest bardzo fajna sprawa. Finał serialu będzie wielkim widowiskiem telewizyjnym.

Linki do pobrania odcinka w internecie już wygasły. Polecamy pobrania go za pomocą torrentów.

Polskie napisy można pobrać tutaj.



No Responses Yet to “Kolejny wywiad, kolejny odcinek”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

